torsdag 5 mars 2009

Alltså...?


Snälla, snälla, snälla, va fan är dethär?
Jag ogillade Caroline af Ugglas redan innan. Hon har en sångröst jag inte gillar och ett kroppsspråk som gör mig väldigt obekväm. Men nu... Hon ser ut som en förlegad hippie som just snubblat ut ur haschdimmorna, iförd gummistövlar och nattlinne, och undrar varför hennes kille har stuckit iväg till nån annan. Ja, vad tror du själv, Caroline?

Tyvärr är det hennes man som skrivit musiken, så han är nog kvar, men jag skulle inte förebrå honom om han stack...

1 kommentar:

farbrormalin sa...

Udda kroppsspråk, som du säger. Det ser liksom ut som om hon hela tiden försöker ta sats, som om hon är på väg någon annanstans. Jag har fått höra ibland att jag har ett annorlunda kroppsspråk. Jag vet inte på vilket sätt, men hoppas att jag inte gör som hon i alla fall. ;)