måndag 30 mars 2009

Tillbaka till verkligheten

Sådär, då var helgen över. Jag var full och bakfullsgroggy om varannat konstant i tre dygn. Ska det firas så ska det firas, och jag är klar med TVÄS-kurserna nu (hoppas jag, har ju inte fått besked om sista tentan än). Tack holgrare, FOULare och övriga för en mycket trevlig helg.

Nu är det dags att återgå till verkligheten. Min tanke var att jag skulle ha mer tid nu när tentorna var avklarade, men när jag började fylla i saker i kalendern så såg det tjockt ut ändå. Jaja, jag säger som jag brukar att Dä Löse'shä och gnetar på. Måste komma igång med gyckelskrivandet nu igen, det har tyvärr fått ligga nere några veckor. Dä löse'shä. Bara jag får ta mig ett bad då och då. Ikväll blev det lång tid i badkaret. Jag behövde det.

Och Figge; dina två folköl står på Elins köksbord.

1 kommentar:

Niklas sa...

Mmmm...bada.....naken manskropp...