onsdag 4 mars 2009

Jaha, utmanad var det ja

Jag blev utmanad av: El(w)in

Fyra tv-program jag brukar se: Öhm. Fyra? Mästarnas Mästare, På Spåret, RAW... Brukar? Nja. Uppdrag granskning.

Fyra saker jag gjorde i går: Skrev, badade, spelade gitarr, läste kurslitteratur.

Fyra saker jag längtar till: Nolle-P, Sommaren... Jag kommer inte på fler för tillfället.

Fyra som står på min önskelista: en halvakustisk gitarr, Fred på jorden, Världsherravälde, en Pizza

Fyra saker jag avskyr: Aftonbladet, skvallerpress i övrigt, Amerikansk mentalitet, idioti

Fyra saker jag tycker om att göra: Sjunga, spela musik, bada badkar, upptäcka.

Fyra saker jag åt i går: fil&flingor, blodpudding&bacon, morot, havregrynsgröt

Fyra bloggar jag utmanar: Nej. Utmana er själva om ni känner för det.

Inga kommentarer: