tisdag 31 mars 2009

Attans


Bilden saxad från expressen.se
Kul att se det två timmar för sent. Jag hade ju tänkt svänga förbi systemet imorgon och inhandla lite drycker, så att det finns hemma. Men jag är inte bitter. Jag vandrar till Coop Extra istället och köper ostfrallor för 1kr/st.


Uppdatering
Nej, det är inget aprilskämt, tyvärr. Aftonbladet skrev om detta redan den 9e mars. Tänk att dagen skulle komma då aftonbladet skrev något ordentligt i tid. Fast hade jag läst det den nionde hade jag glömt det idag.

Sitter och tittar på Ballar av Stål på kanal5.se. Förnedrings-tv är inte riktigt min grej, och vissa grejer känns mer irriterande än kul, men det finns även små guldkorn där. Som i senaste avsnittet, när Hanna Wilenius intervjuar olika kändisar på Kristallen-galan. Att hon har en mikrofon som hon sprutar vatten i ansiktet på dem med har jag inte mycket för, men när hon intervjuar dem med en dildo istället för mikrofon, det är en höjdare. Sånt tycker jag om. Humor som ingen tar någon skada av.

5 kommentarer:

Frida sa...

Aldrig slagit dig att det kan vara ett 1 aprilskämt?

Raxl Snaxel sa...

Haha! Fyfan vad hårt april-skämt. Vad är det för ett sätt att skrämma slag på studenterna på!?

Jens Uno Evotin sa...

Å andra sidan; det är fortfarande den 31e...

farbrormalin sa...

Jo, 1 april-skämten brukar oftast komma på rätt datum...

Jens Uno Evotin sa...

Efter lite google kunde jag konstatera att aftonbladet rapporterade om prishöjningen redan den 9e mars, och även andra sidor nämner detta under sen gångna månaden. Sorgligt men sant, det är inget aprilskämt.