lördag 14 februari 2009

Så blev även jag utmanad


Gå in i mappen Mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade....

Ja, den sjätte mappen var den mapp där webcam-bilder hamnar. Denna bild är antagligen tagen i maj, att döma av min frisyr. Jag hade jättemycket blont hår på huvudet då, men det slipper ni se eftersom jag satt en scarf på huvudet. Ansiktsuttrycket, ja, jag har ganska många olika ansiktsuttryck på bilderna i den mappen. Det blir liksom lite roligare då.

Sen kan man ju använda sin webcam till att se vilka uttryck man kan göra med ansiktet, vad man kan förmedla, och testa olika grimaser. Praktiskt om man är en teater-snubbe...

Hmm... Jag utmanar Malin. Övriga som känner för det och inte redan gjort det kan också känna sig utmanade.

1 kommentar:

farbrormalin sa...

Haha, kände du på dig att jag var den enda som skulle orka göra det? Nu är det gjort i alla fall. :)

På tal om bilder, skulle min kamera gärna vilja träffa din dator någon gång framöver om den och dess ägare har tid, så att vi kan överföra lite Filosofspexbilder. Det vore schyst!

Kram