måndag 23 februari 2009

Aron Flam - Min nya kärlek

Sitter och tittar på kvällens avsnitt av RAW på kanal5.se

Den första komikern heter Aron Flam. Hans komik påminner lite om Magnus Betnérs, fast mer lågmäld och ännu mer cynisk, och han talar med ett bittert och smått besviket tonfall hela tiden.

Men det som gör att jag älskar honom är hans totala brist på moraliska begränsningar när det gäller vad man kan skämta om. Precis som jag. Jag vill också skämta om allt. ALLT!
Hade jag inte hållit på med min självcensur så ofta som jag gör, så hade jag antagligen varit totalhatad av alla som inte känner mig. Ungefär som Aron riskerar att bli. Det är fint.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, din b-- nej Ruff.
Hur är läget därnere nu? Jag såg honom live här på Kalmar i tisdags, du får komma upp nån gång under våren och se standup och festa!