torsdag 19 februari 2009

Nu blev det mer blogg igen, tydligen

Jag tror min kropp försöker säga något till mig. Jag tror aldrig att mina handlovar legat så tungt på datorn förut. Jag har så lite energi i kroppen så att det känns som att jag gått upp 30 kg över natten. Jag har suttit i min fåtölj i en halvtimme nu, och inte orkat röra på mig. Jag börjar känna lite lätt huvudvärk, och borde väl försöka ta mig ut i badrummet och hämta en alvedon, men det känns alldeles för tungt. Bara att lyfta datorn från sidobordet till mitt knä var en fysisk ansträngning. Min macbook väger ändå inte många kilo, och sträckan är en knapp halvmeter.

Jag tror att jag kommer bli sittande här ett par timmar.

4 kommentarer:

farbrormalin sa...

Du slutade blogga i två dagar i alla fall. :)

Men hur är det med dig egentligen, håller du på och bli sjuk? Lyssna på din kropp och sov lite, kanske, det brukar kunna hjälpa. *kram*

farbrormalin sa...

*håller på ATT blir sjuk, var det ju...

Jens Uno Evotin sa...

Exakt. Vår slarvighet, att uttala att som "o" har gjort att allt för många skriver "och" istället.

farbrormalin sa...

Men jag rättade mig i alla fall. Bättre än inget?