onsdag 14 januari 2009

Tentaflykt

Jag har nu varit ute och sprungit tre dagar i rad. En av anledningarna är att jag vill hitta på en bra ursäkt för att slippa skriva case och hemtenta.

Efter att man sprungit vill man ju duscha, eller, som jag faktiskt gör i detta nu, bada. Bada är ju bra, eftersom det tar mer tid än att duscha, och är därmed mer effektivt som tentaflykt. Ställer datorn på en pall bredvid badkaret, så att jag kan slå ihjäl tiden med lite gamla avsnitt av Boston Tea Party från kanal5.se

Tänk om det fanns en kurs som hette Kreativ Tentaflykt. Jag skulle smälla in högsta betyg utan att ens närvara (för jag skulle hitta på något mycket kreativt att göra istället).

Detta är nog mitt första blogginlägg skrivet naken. Apropå ingenting.

2 kommentarer:

Raxl Snaxel sa...

Haha. Nakenblogging...

Men shit vad jag förstår vad du menar. Det finns alltid tusen viktiga saker som man måste ta tag i innan man kan börja skriva.

Anonym sa...

haha naken vad roligt! :-)/Emma