måndag 26 januari 2009

Helgen som var

I helgen var det reunion med Holgerspexet, på en liten gård utanför Kisa. Härligt att få träffa alla spexare igen, men vilken underlig känsla att festa nyktert bland fulla människor. Det gick, och jag hade kul, men det var en helt annan grej, och den grejen kändes inte riktigt som min.

Lite tråkigt att vi var så få också. Det fanns ett antal som man gärna hade återsett, men som hade annat för sig.
Därtill var det ju synd att det krockade med fulgyckelfestivalen, där jag egentligen skulle jobbat med mina kära fadderistvänner. Jaja, det tar jag igen nästa helg.

Nu ska jag gå och lägga mig, för om tre timmar är det introduktion på det estetiska temat i den nya kursen. Tjohoo!

1 kommentar:

Unknown sa...

jag uppfattade faktiskt inte alls att du var nykter. vad var din anledning? =)