tisdag 27 januari 2009

Fler intressanta nyheter

Även Expressen serverar oss idag en intressant nyhet: Män som onanerar ofta löper större risk att drabbas av prostatacancer.

Tyvärr kan jag inte återfinna den artikeln, men för tre-fyra år sedan publicerade just expressen en annan artikel där man berättade att män som onanerar ofta löper mindre risk att drabbas av prostatacancer. Jobbigt för den som tokrunkat sedan dess i förhoppning om att få förbli frisk.

(Jag vet att det var just Expressen som hade artikeln för några år sedan, eftersom jag på den tiden inte läste DN och, liksom nu, tog allt Aftonbladet skrev med ganska många stora nypor salt)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skrev just om den artikeln...typ 5 minuter efter... Fan också! :)

farbrormalin sa...

Tjejer då? Ska vi onanera? Och får vi pilla navelludd samtidigt, eller blir det farligt då? Hjääälp, jag vill inte göra fel... ;p

Raxl Snaxel sa...

Hahaha! Hur fan gör dom för att komma på alla saker som man får cancer av?