onsdag 6 maj 2009

Bläää

Jag tycker inte om att vara sjuk. Jag har haft tokmycket ont i huvudet och haft dåligt med energi i kroppen i fyra dagar nu. Därtill kompletterat med lite feber till och från. Vad resulterar det i? Jo, att man sitter hemma och plonkar gitarr och ser på filmer som man redan sett en massa gånger. Men det löser sig. På fredag är det UK, så då är förhoppningsvis alla vi sjuklingar i FOUL friska igen. Sen är det både Slasquen och SOF nästa vecka. Det ska bli skoj.

Och jag ser fram emot augusti. Inte bara Nolle-p och grejer, utan flytt också. Jag, Zara och Malin jobbar på att hitta en fyra åt oss tre i Ryd (ja, ni läste rätt, jag är på väg till gettot, fy skäms på mig). Tihii, en fyra för tre, det tänkte jag inte på förrns nu. Den gamla serien var det länge sen man såg. Det kommer bli vi tre, det.

Dä löse'shä, som vi säger. Värmland är grejen. Jag tittar på Smala Sussie just nu.

1 kommentar:

caroline sa...

gaaash vad roligt vi ska ha allihop i ryd!! alla vi barn i fyllerbyn fo sho