torsdag 10 september 2009

Jag är fan bäst.

Jag har fan varit sämst på att blogga. Men det gör inte så mycket. Jag har varit bäst på så mycket annat den senaste tiden. Som att
-flytta,
-festa,
-marschera runt i Robe och attityd,
-gyckla,
-riva LinTek-tält,
-skrämma nollan,
-köra Axels bil mellan diverse festplatser och förråd,
-avsluta nolle-p,
-träffa nollan på riktigt,
-festa,
-festa,
-försöka ta igen lite plugg,
-festa
-sluta röka.
Avslutningsvis var jag rätt bra på att festa också.

Nu kanske man ska ta upp bloggandet igen i mån av tid? Köade dragetkravall i tisdags, sektionspub på kvällen, med fortsättning hemma hos DängEmil. Föreläsning 8:00 igår var riktigt tungt. Utvärdering av NolleP med FOUL/styret/läx/öf. Sen var man typ död. Underbart med VFU idag, så att man fick sova ut till klockan 06:00. Skjut mig.

Bra dag ändå, trots att jag var trött. Jag och Elin åt lunch två gånger. Värt. Dagen avrundades i Niklas soffa framför Quarantine, efter ett kort besök på ett överfullt [hg]. Imorgon blir det en till VFU-dag, och helgen blir Dragetkravall+HolgerspexKickoff. Tokvärt!

Problemet med min fullspäckade helg är att jag har tokmycket litteratur att läsa till tentan på onsdag. Fuck shit. Jag dänger och härjar omtentan om det är så.

2 kommentarer:

LinaOlivia sa...

Känner igen det där.... Har ingen tid att plugga egentligen, har så himla mycket annat på G, hehe. Går det bra att sluta röka? Hejaheja!

Zabina sa...

Woho, Ruff bloggar :) Gilla!