torsdag 11 november 2010

Död blogg?

Jag är fantastiskt duktig på att hålla min blogg uppdaterad med nya, fräscha, intressanta inlägg. Eller hur?

Så kan det gå när man regisserar spex, pluggar, sitter i två styrelser och ett fullmäktige, jobbar som kock och skaffar sig sambo (fast vi har inte flyttat ihop än, det sker först i januari).

Då är frågan, om jag nu blir duktig igen och väcker liv i den här, har folk glömt bort den då? Det skulle jag ha gjort. Eller ja, det har jag ju mer eller mindre gjort. Men nu har jag ju hittat den igen, som sagt. Kommer läsarna att göra det? Who cares... Jag kan väl skriva för att... ja, för att... skit samma. Jag kan väl bara skriva helt enkelt.

1 kommentar:

farbrormalin sa...

Jag kan inte glömma din blogg eftersom jag följer den på Blogger. Så jag får ju liksom upp dina nya inlägg tillsammans med nya inlägg från alla andra bloggar jag följer när jag loggar in, så jag såg detta nästan omedlebums. :) Fast jag håller med om att det var ett tag sen.